Saturday, 7 November 2015

~ Nama Pena Baruuu... Wuhuhuuu ~

Assalamualaikum. Hai semua  ^_^)Y

Tak lama lagi Bila Hati Perlukanmu akan terbit tau. Tapi malam tadi penerbit mintak saya buat nama pena baru. Novel-novel saya yang seterusnya pun, insya-Allah.

And nanti tajuk novel ni pun akan berubah. Bukan lagi macam yang hari tu.

Tajuk baru?
Scarlet Cinta

Nama pena baru saya? 
*Shaze Alma

Whoa hohooo... (Tiba-tiba ai terasa macam ai ni retis pulak guna nama cenggitu)

Jadi jangan keliru tau.

P/s: Bole ar start simpan duit weh. hahaha


*Cara sebut, Shazey Alma

6 861 komen:

yas hxn said...

hahahahaha glamournya nama... wah tak sabar nk peluk shah kusayang....

Siti Hanisah said...

Hahaha... sy pun mcm rase bertukar planet lg ni. Aku? Shaze Alma? Haha...

orait... hadiah atas kesabaran sume orang... sikit lagi bole ar peluk shah (status poyo. kuikui)

Anonymous said...

haha memang terbaekkk la kak. tp sedap name tu huhu.. sy suke sy suke. n xsbarr da ni nak tgu shah dgn isya

Shaze Alma said...

Haha... oraitt... nt da kmfem tarikh release dia, akk gtau, insya-Allah ;)

Ilman Nafia said...

Dh lama tunggu nvl ni. Huhu.

Shaze Alma said...

kan... terbit jugak sudahnya hahaha

Post a Comment

Assalamualaikum. Hai!
Terima kasih baca.
Cer komen sikit?

.

.