Thursday, 8 October 2015

~ Ohohohoho ~

Assalamualaikum. Hai

Okey, saya tak tahu nak salahkan siapa. Tapi harap semua boleh bersabar.

Saya tahu ada yang konsisten jenguk blog ni setiap hari. Tunggu saya update bab-bab seterusnya. Ada jugak yang baca balik dua novel yang dah siap dipost separuh tu. BHP terutamanya, sementara tunggu novel penuh terbit. (Saya tahu tu, sebab saya selalu jugak perhati rating blog ni. Hehe)

Sementara ni saya terpaksa tutup dulu blog ni tau. Sebab baru-baru ni kecoh kes plagiat. Jadinya... harap fahamlah. Eh?

Nanti kalau dah nak publish BHP, insya-Allah saya bukak balik blog ni.

Maaf, semua... ;)

P/s: Okey, mungkinlah ada yang nak tahu perkembangan novel tu sekarang. Sebab lama gila kan saya tak update. Macam tak menulis langsung dah. Hehe

Novel tu akan terbit nanti, insya-Allah. Cuma tarikh dia saya belum boleh bagitau.

Kita sama-sama tunggu tau. ^_^

0 861 komen:

Post a Comment

Assalamualaikum. Hai!
Terima kasih baca.
Cer komen sikit?

.

.